عبرت های تاریخ و وضع کنونی ما

عبرت ها به ما می گویند چه حادثه ای اتفاق افتاده و چه واقعه ای ممکن است اتفاق بیافتد. (امام خامنه ای روحی و قلبی فداء)

  • ۰
  • ۰


در هر کجا هستید پشتیبان روحانیت و ولایت فقیه باشید که استمرار حرکت انبیاست./ منصور دوست‌محمدی

*********

حامی روحانیت مبارز و دلسوز باشید، مطیع امر ولایت فقیه باشید، پشتیبان امام باشید تا آسیبی به این انقلاب عظیم نرسد./ مصطفی رضایی

*********

من وصیتی دارم و آن اینست که مردم پشتیبان ولایت فقیه باشند، تا همانطور که امام امت فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به شما وارد نشود. و امام را تنها نگذارید که پشت کردن به اسلام است. شهید غلامرضا شریفی / سوسنگرد

*********

پیام این برادر کوچک به ملت رزمنده و شریف ایران اینست که پشتیبانی کامل خود را از روحانیت مبارز و متعهد و بخصوص از ولایت فقیه در هر زمانی حفظ نمائید. شهید سید یحیی موسوی نیا/ شادگان

*********

خدا را شکر می کنم که در زمانی زندگی می کنم که بت شکن زمان خمینی است و امت آن مردمی هستند که مطیع امر ولایت فقیه می باشند. محمد رضا اسدی / داراب

*********

ای روح امت که ذره ذره وجودت برای خدا و برا امت اسلام و قرآن در حرکت است به روح مقدست سوگند یاد می کنم که از حیثت اسلام و قرآن و ولایت فقیه دفاع کنم. حمزه انصاری / ممسنی

*********

افسوس که با او هم عصر بودم ولی از ولایتش بهره نجستم و به فرامینش نیندیشیدم تا راه را بیابم. سید علی اصغر اخلاقی / جهرم

*********

از تمام برادران وخواهرانی که این پیام را می شنوند و یا می خوانند می خواهم که هرگز دست از امام و ولایت فقیه برندارند. جواد حسین زاده / شیراز

*********

همیشه طرفدار امام امت و ولایت فقیه باشید. علی حسین نعمت الهی / اقلید

*********

باید با دقت لازم در انتخاب امام جامعه بهترین شخص را انتخاب کنیم و در دنبال آن تقویت آن لازم است. حال که شما امت ، امام امت را به امامت جامعه خود پذیرفته اید باید تا لحظه آخر پشتیبانی ازآن نموده تا جامعه ای سالم و الهی داشته باشید.

از اسلام راستین تحت رهبری امام امت و ولایت فقیه و روحانیت متعهد و مسئول که در واقع در استمرار و تداوم حرکت اولیاء و انبیاء می کوشند دست نکشید و ازآنها پشتیبانی کنید. شهرام ضابطی / جهرم

*********

مبادا دست از امام و ولایت فقیه بکشید. نبی نوری/ داراب

*********

برادر استغفار را از یاد نبرید که بهترین درمانها برای تسکین درد است همیشه بیاد خدا باشید و در راه او گام بردارید هرگز دشمنان بین شما تفرقه نیندازد و حضور تان را ثابت نگه دارید .

در امام بیشتر دقیق شوید و سعی کنید عظمت او را بیابید و خود را با ایمان و اخلاص حفظ کنید .

اگر فیض شهادت نصیبم گشت آنان که پیرو خط سرخ خمین نیستند و بر ولایت او اعتقاد ندارند بر من نگریند و بر جنازه من حاضر نشوند. امید که خون شهدا آنان را نیز متحول سازد و به رحمت الهی نزدیکشان کند.

سلام و درود مرا به رهبر عزیزم برسانید و بگویید تا آخرین قطره ی خونم سنگر اسلام را ترک نخواهم کرد.

و با خدا پیمان می بندم که درتمام عاشوراها و در تمام کربلاها با حسین زمان همراه باشم و سنگر را خالی نکنم تا هنگامی که همه مبارنی اسلام در زیر پرچم امام زمان به اجرا در آید . شهید رضی گلریز ، بابل

*********

از ولایت فقیه حمایت کامل کنید، چون اگر ولایت فقیه باشد دین هم هست و کشور هم هست و آنچه از زبان ولایت فقیه جاری شود چراغ فروزانی است برای مردم آن زمان، و زنگ هوشیاری و بیداری است./ حسن حیاتی

*********

پیرو ولایت فقیه باشید که پیروی و اطاعت ولی فقیه، اطاعت از امام زمان است،‌و مطیع امام زمان بودن فرمانبرداری از خداوند است./ بهمن حسینی

*********

خدا را شکر کنید که چنین رهبری برای ما فرستاد. او بود که ما را از ظلمت به سوی نور دعوت کرد پس قدر این رهبر را بدانید و دست از یاری او برندارید، چون راه او راه پیامبران است، و هدفش اسلام می‌باشد. امیدوارم که امام را تنها نگذارید و همیشه پشتیبان و پیرو ولایت فقیه باشید./ محسن کاظمی

*********

باید شما حافظ ولایت و امام باشید و رهبر را همچون نگین انگشتری در دست، میان خود بگیرید./ حسین تقی‌پور

*********

هر نعمتی شکری دارد،‌و شکر نعمت اسلام به فرموده امامان، وفادار ماندن به آن است و وفادار ماندن به رهبری معظم آن، مقام شامخ ولایت فقیه و اولی‌الامر، می‌باشد./ مهدی حمیدیان

*********

بعد از سالها که در خواب غفلت بودم و سرمایه عمرم را بیهوده به هرز دادم ندای رسای امام بزرگوار حجاب قلبم را در هم درید و دریچه‌ای از نور به رویم گشوده شد تا در سایه ولایت او خودم را بشناسم و وظیفه خود را احساس می‌کنم./ محمود رفیعی

*********

بار خدایا، نعمتهایی را به من دادی که من شایستگی و لیاقت آنها را نداشتم؛ از میان ادیان، کاملترین دین یعنی اسلام، خط ولایت و خط اصیل و خط امام. و از میان زمانها، زمان انقلاب اسلامی ایران. و از میان رهبرهای دنیا بهترین راهبر را به من عطا کردی؛ سیدی از ذریه رسول‌الله(ص) و از سلاله حسین(ع) یعنی حضرت امام خمینی مدله العالی را رهبر من قرار دادی./ محمدصادق تائبی

*********

در هر کجا هستید پشتیبان روحانیت و ولایت فقیه باشید که استمرار حرکت انبیاست./ منصور دوست‌محمدی

*********

حامی روحانیت مبارز و دلسوز باشید، مطیع امر ولایت فقیه باشید، پشتیبان امام باشید تا آسیبی به این انقلاب عظیم نرسد./ مصطفی رضایی

*********

من وصیتی دارم و آن اینست که مردم پشتیبان ولایت فقیه باشند، تا همانطور که امام امت فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به شما وارد نشود. و امام را تنها نگذارید که پشت کردن به اسلام است. شهید غلامرضا شریفی / سوسنگرد

  • ۹۱/۰۲/۰۶
  • سیاوش کیانی

نظرات (۳)

سلام
باید به رجال سیاسی کشور گفت که از شهدا یاد بگیرید!
و باید پرسید نسبت شما با ولایت فقیه چیست؟ اندیشه تان در این باب مطرح کنید تا مردم چهره شما را بشناسند.
سلام بر برادران سپاه و بسیج، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی گفتند اگر ما از مرجع تقلید جدا شویم ، ضرر می‌کنیم؟ آیا آیت‌الله مکارم شیرازی نمی‌دانند که بدون سپاه و بسیج، مرجع تقلید وجود نخواهد داشت؟ تنها دلیلی‌ که مردم مرجع تقلید را رها نمیکنند ، همین ما بسیجی‌ها و سپاه پاسداران هستیم در غیر این صورت مردم به نجاست و کفر مبتلا میشدند.
آخرین پیام من این است که قدر ولایت فقیه را داشته باشید. خداوند می گوید: اگر شکر نعمت کردید نعمت را افزون می کنم و اگر کفران نعمت کنید از شما آن را می گیرم. شکر گزاری از خدا فقط دعا به امام نیست بلکه اطاعت از فرمانهای ولی فقیه است..(شهید محمدرضا تورجی زاده )...در پناه یوسف زهرا موفق باشید..یاعلی..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی