عبرت های تاریخ و وضع کنونی ما

عبرت ها به ما می گویند چه حادثه ای اتفاق افتاده و چه واقعه ای ممکن است اتفاق بیافتد. (امام خامنه ای روحی و قلبی فداء)

  • ۰
  • ۰


بسم الرب الشهدا

زیر بیرق توحید جهاد خواهیم کرد و پرچم لا اله الا الله را بر فراز عالمیان برخواهیم افراشت.

ان الله یحب الذین یقتلون فی سبیله صفا کانهم بنین مرصوص

خدوند آن مومنان را که در صف جهاد با کافران مانند سد آهنین همدست و پایدارند را بسیار دوست می دارد.

انقلاب های خون بار اسلامی – انقلاب اسلامی ایران، انقلاب های مردم مصر، بحرین ،فلسطین وحال یمن_ از همان ابتدا مورد یورش سلطه گران واقع شده اند و می بینیم که هر روز به بهانه ای ، بد خاهان اسلام عزیز، در صدداند تا رنگ انقلابی و مکتبی بودن آنها را، از پیکر آنهال جدا کنند، تا در نهایت آنها را از ماهیت انقلابی و اسلامی بودن حرکتشان منصرف نمایند .

جهان کفر به سرکردگی آمریکای جهانخوار، که با پیروزی و به صحنه آمدن انقلاب اسلامی ایران بیشترین آسیب ها را متحمل شده و منابع بی شمار خود را در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه  از دست داده است و از همه مهمتر وقتی امت اسلام با الگوگرفتن از انقلاب اسلامی ایران را در حال به خود آمدن برای قطع ید مستکبرین می بینند، از هیچ تلاشی برای شکستن خط مقاومت امت اسلام، فرو گذاری نمی کنند .

آمریکا و غرب چون دشمن اصلی خود را تفکر انقلاب اسلامی ایران و خط امام خمینی ره می دانند ، لذا می بینیم که هم زمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران هر روز به بهانه های واهی به فکر بر اندازی و یا لااقل کند کردن سرعت انقلاب اسلامی در نیل به آرمان های الهی خود، هستند. اما غافل از آنند که ملت انقلابی و بیدار ایران اسلامی ، مثل همیشه در صحنه اند و تمامی نقشه ها  وطرح های شیطانی آنها را اعم از به سازش کشیدن انقلاب اسلامی با استفاده از تحریم های اقتصادی و یا تهدیدات نظامی و یا تزریق روحیه نفاق د ربین سطوح های مختلف جامعه و ... را با بصیرت نافذ و پیروی از خط امام و رهنمود های مقام معظم رهبری خنثی خواهند کرد .

آمریکا و غرب با پی بردن به قدرت ذاتی انقلاب اسلامی و کشش فکری و فرهنگی آن در منطقه _  بخصوص مردم مستضف کشور های هم جوار عراق و سوریه و بحرین و یمن و... _  و جهان می بینینم که چطور به دنبال پیاده کردن طرح های شیطانی خود در کشورهای اسلامی می باشند تا اینکه  به خیال خود بتوانند از نشر تفکر انقلاب اسلامی ایران در این ملت ها جلوگیری کنند.لذاست که می بینیم در ابتدای امر با ترور شخصیتی و در نهایت با راه اندازی و حمایت از گروه های تروریستی و تکفیری_ القاعده ، طالبان و... و در راس آنها گروه تروریستی داعش _ و هم چنین با حمایت های همه جانبه دولت آل سعود در به خاک وخون کشیدن مردم مظلوم یمن ، در حال در گیر کردن وبه جان هم انداختن مسلمانان در پیکره امت اسلام است.

و مشهود است که چقدر خصمانه در مجامع بین المللی ایران اسلامی را به دخالت در امور داخلی کشورهای منطقه محکوم می کنند تا با منزوی کردن ایران اسلامی در مجامع بین المللی بتوانند به اهداف و برنامه های شوم خود نسبت به انقلاب اسلامی ایران از طریق قطع نامه ها و شاید درگیری های داخلی دست یازند.

اگر امروزه بحث مذاکرات هسته ای مطرح است و می بینیم که دولتمردان ما توان خود را متوجه آن کرده اند و بعضا از خیلی از مشکلات داخلی مردم چشم پوشی می شود ، لذاست که دولت مردان ما باید به خود آمده و هوشیار باشند که خدایی ناکرده فریفته این قبیل ترفند های شیطانی آمریکا و غرب نشوند و توان خود را صرف به ثمر رسانیدن مذاکرات هسته ای نکنند. تا اینکه منجر به گم کردن هدف انقلاب مان شود .

 آنها می خواهند از صدور انقلاب ما جلو گیری کنند، می خواهنند پایداری جمهوری اسلامی ما را بر هم بزنند، آنها می خواهند با پیش کشیدن بحث مذاکرات هسته کم کم راه رخنه در پیکره انقلاب را هموار کنند و راهبرد های  شوم و خطرناک خود که همان براندازی نظام اسلامی است را عملی کنند. وگر نه شیطان _ شیطان بزرگ_ که دلسوز انسان نمی شود .  برای شیطان این کافی است که اگر نتوانست انسان را به ارتکاب منکری وا دارد ، راضی به سلب مستحبی از او شود ، تا بتواند تخم نفاق و گمراهی خود را در خانه دل او پرورش دهد و در نهایت انسان غافل را گمراه کند. بر این  منطق شیطانی است که می بینیم ابتای امر موضوع انرژی هسته ای مطرح بود و وقتی ما یک قدم کوتاه آمدیم و از خود انعطاف نشان دادیم و پای میز مذاکره نشستیم ، بحث تاسیسات نظامی و موشکی و دفاعی کشور هم به قسمت اول سناتور که هسته ای بود ، اضافه شده و فرداها  موارد و بهانه های دیگر.  

این می طلبد ، ملت حزب اللهی ما باید هوشیارباشند و در صحنه .ما باید جنگ تحمیلی را سرلوحه خود قرار دهیم که با تمام کمی ها و کاستی ها و فراز و نشیب هایش توانستیم با باطل مقابله کنیم و پایه های نظام اسلامی خود را استحکام بخشیم.

 ما باید صدای حق طلبانه انقلاب اسلامی مان را به گوش جهانیان برسانیم .

ما باید روحیه انقلابی مان  _ایثار و شهادت برای حاکم شدن جهانی اسلام_ که از مکتب امام خمینی ره ، به ارث برده ایم ، را برای سربلندی اسلام عزیز به برادران مسلمانمان در سراسر جهان بالاخص مردم مظلوم یمن و عراق و سوریه و فلسطین و بحرین و...، تزریق کنیم و کنارشان در جهاد با مستکبرین و ظالمان گیتی بایستیم.

ما به برادران خود در جبهه های نبرد حق طلبانه در کشورهای اسلامی اعلام می کنیم ، راه ما راه خداست، مکتب ما اسلام عزیز است، ما به سمت شما، برای برافراشتن پرچم لا اله الالله زیر بیرق توحید ، دست بیعت دراز می کنیم و عاشقانه می گوییم که کنارتان هستیم.                   

                                                                            پیروزی نزدیک است.

                                                                                       

نظرات (۱)

  • مهدی مهدی
  • شاغلان نیازمندیهای ایران

    درج آگهی « رایگان » از سراسر ایران

    با ما متفاوت دیده شوید

    شغل ، کالا و خدمات خود را به همه معرفی کنید

    شبکه همکاری با شاغلان فرصتی شغلی برای شما با سود« 40% »

    دیدنیها وخواندنیهای روز

    www.shaghelan.com

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    لطفا برای حمایت از ما
     کد زیر را در وبلاگ خود قرار دهید

    <p align="center"><font color="blue" size="7"><a href="http://www.shaghelan.com/">www.shaghelan.com</a></font></p><div align="center"><embed src="http://upir.ir/khordad94/shaghelan/shaghelan-468x60_c6d29.swf" height="60" width="468"></div>

    آموزش قرار دادن کد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی